Jeep lanseaza noul Renegade in Romania incepand cu luna septembrie 2018, care va dispune de patru motorizari, doua diesel si doua pe benzina.

Gama include doua unitati pe benzina (1 litru cu 120 CP si 1,3 litri cu 150 sau 180 CP) si doua propulsoare diesel (1,6 litri cu 120 CP si 2 litri Multijet II cu 140 sau 170 CP si tehnologie SCR - Selective Catalytic Reduction/Reducere Catalitica Selectiva). Motoarele disponibile pentru noul Jeep Renegade pot fi conectate la o transmisie manuala cu sase rapoarte, DDCT (transmisie cu dublu ambreiaj uscat) sau la o transmisie automata cu noua rapoarte.

Noile motoare sunt realizate integral din aluminiu (cu mase incepand de la 93 de kilograme). Blocul motor, realizat in parteneriat cu Teksid, este fabricat dintr-un aliaj de aluminiu turnat sub presiune ridicata. Peretii interiori ai cilindrilor sunt realizati din otel pentru un plus de rezistenta structurala. Acestia au grosime de 1,8 milimetri si sunt acoperiti cu un strat exterior de aluminiu, pentru a crea o legatura metalurgica intre peretele interior si blocul motor.

Noul Jeep Renegade 2019 vine cu o parte frontala redesenata pentru un aspect mai modern gratie unei noi grile cu sapte sloturi - asemanatoare cu cea a noului Wrangler - flancata de blocuri optice si faruri de ceata cu design reimprospatat. Barele de amarare de pe plafon sunt vopsite in negru pe versiunile Longitude, Limited si Trailhawk.

Printre noutatile-cheie ale noului Jeep Renegade se numara si farurile LED (inclusiv lumini de zi, faza scurta, faza lunga si lumini de ceata - optionale pe Limited si Trailhawk) care aduc un plus de siguranta si eficienta. Datorita acestor solutii, vizibiliatatea celui de la volan creste cu 50% in comparatie cu solutiile clasice cu halogen iar luminozitatea farurilor creste de asemenea cu 20% in comparatie cu cea a farurilor cu xenon. Aceste schimbari subliniaza un aspect evoluat, mai personal si mai modern pentru noul Renegade, in linie cu designul tipic al modelelor Jeep. In partea din spate, noul Renegade dispune acum de stopuri LED pentru versiunile Limited si Trailhawk. Designul stopurilor este un element-cheie al partii din spate, in special prin prezenta elementului grafic X inspirat de Wrangler - o alta caracteristica inconfundabila care defineste caracterul celor doua modele.

Modelul vine cu doua sisteme 4x4 avansate - Jeep Active Drive si Jeep Active Drive Low. Noul Renegade este dotat cu a patra generatie a sistemului de infotainment Uconnect cu ecrane tactile HD de 5, 7 sau 8,4 inci, compatibilitate Apple CarPlay si Android Auto.

Functiile de asistenta pentru noul Jeep Renegade includ Lane Sense Departure Warning-Plus si Intelligent Speed Assist cu Traffic Sign Recognition disponibile standard pe toata gama Renegade si Forward Collision Warning-Plus cu Active Emergency Braking disponbile standard pe versiunile Limited.

La debutul din 2014, Jeep Renegade a consemnat nu doar extinderea gamei Jeep ci si debutul marcii americane in segmentul B-SUV. Renegade este, de asemenea, primul SUV Jeep construit in Italia, la uzina Melfi SATA.

Noul Renegade este disponibil in doua configuratii - cu tractiune fata sau cu tractiune integrala - si ofera doua sisteme 4x4, posibilitate deconectarii puntii spate, functii precum Selec-Terrain, Hill Start Assist si Hill Descent Control. Abilitatile 4x4 oferite de noul Renegade sunt exprimate cel mai bine de nivelul de echipare Trailhawk creat special pentru escapadele in off-road si dotat cu caracteristici tehnice si vizuale specifice.

Vor fi disponibile patru nivele de echipare - Sport, Longitude, Limited si Trailhawk - dar si o noua familie de motoare pe benzina MultiAir III si doua propulsoare diesel MultiJet II, tractiune fata sau tractiune integrala si trei cutii de viteze (manuala cu sase rapoarte, cu dublu ambreiaj uscat sau automata cu noua rapoarte). In tarile din afara Europei (Rusia, Orientul Mijlociu si Africa), noul Renegade 2019 va fi disponibil incepand cu sfarsitul anului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri