Vanzarile companiei PSA Peugeot Citroen, cel de-al doilea producator european de automobile, au scazut cu 0,7%, in 2006 pana la 3.366.000 de masini, deoarece principalele piete au stagnat, a anuntat compania.

Compania rivala Renault a anuntat scaderea cu 4% a vanzarilor mondiale de automobile.Compania a spus ca vanzarea de automobile marca Citroen a crescut la 1.406.000 masini, de la 1.394.500, in timp ce vanzarea modelului Peugeot a scazut de la 1.960.000 la 1.995.500 masini, informeaza NewsIn.

Compania PSA a spus ca au crescut vanzarile de autoturisme finalizate cu 1,3%, la 3.116.000 autoturisme. Pentru 2007, grupul are o oferta mai bogata de produse, printre care modelul multifunctional Citroen C4 Picasso, cu sapte locuri si varianta cu cinci locuri care va fi pusa in vanzare in 2007.

Compania PSA a spus ca in 2006 au fost vandute 308.000 bucati ale modelului 207, peste tinta stabilita de 300.000 de bucati. PSA vrea sa vanda 500.000 de autoturisme model 207, in 2007. "Intr-un mediu de piata foarte competitiv, cererea anului 2007 in Europa ar trebui sa ramana la nivelul celei din anul precedent", a spus compania PSA, in declaratia ei.

Seful marcii Citroen, Claude Satinet a spus ca se asteapta ca in 2007 sa se vanda intre 1,45 milioane si 1,5 milioane automobile din acest model. Omologul sau de la Peugeot, Frederic Saint Geours a refuzat sa dea vreo cifra, dar a spus ca va exista o revenire la crestere.

Geours a spus, totusi, ca Peugeot a redus mult stocul sau de vehicule nevandute, care ar avea un efect care nu poate fi cuantificat asupra rezultatelor financiare ale anului 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri