Renault-Nissan se asteapta, in 2007, la o crestere cu 5-10% a vanzarilor in Romania, in conditiile in care, pentru 2006, estimeaza vanzari de 23.000 de unitati si o cifra de afaceri de 230 milioane euro, a declarat pentru NewsIn, directorul general Renault Nissan Romania, Nicolas Ianculescu.

"Ne gandim la o crestere cu 5-10% a vanzarilor in 2007, dar, in orice caz, vrem sa mentinem vanzarile si cifra de afaceri cel putin la nivelul din 2006", a adaugat Nicolas Ianculescu.

Potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA), Renault a vandut anul trecut, in Romania, 23.500 de automobile, din care 21.395 au fost autoturisme, iar restul vehicule utilitare. Marca franceza a avut o cota de 7,9% din piata auto, ocupand locul doi, dupa Dacia, care a terminat anul cu 36,3%.

"Nu dispunem, inca, de rezultatele definitive pentru anul 2006, insa estimez ca am vandut in jur de 23.000 de unitati si, luand in calcul un pret mediu de 10.000 euro pe unitate, fara TVA, cifra de afaceri a Renault-Nissan, in Romania, pentru anul trecut, este de circa 230 milioane euro", a explicat Ianculescu.

In vanzarile Renault, gama Clio a ocupat primul loc, cu 13.243 de masini vandute, urmata de gama Megane, cu 6.878 de masini comercializate.

Incluzand si vanzarile Dacia, Romania este a sasea tara ca cifra de vanzari pentru grupul Renault, care vinde peste un sfert dintre masinile sale in Franta (peste 650.000 de unitati), urmata de Spania cu peste 200.000 de unitati si Germania, Marea Britanie si Italia, cu peste 140.000 de automobile fircare.

in Romania, vanzarile cumulate ale Renault si Dacia au atins anul trecut nivelul de 131.218 automobile, ceea ce le ofera acestor doua marci o cota de aproape 45%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri