Grupul auto Renault a anunţat joi că va investi 400 de milioane de euro în uzina sa de la Bursa (Turcia), pe care vrea să o transforme într-un hub de export nu doar pentru Europa dar şi pentru alte ţări din lume, transmite Reuters, citat de Agerpres. Proprietarul Dacia a precizat că va produce patru noi modele la uzina din Turcia, inclusiv un nou SUV Duster low cost.

La nivel general, Renault îşi propune să taie cu până la 50% costurile cu producţia automobilelor în următorii patru ani, prin utilizarea crescută a tehnologiilor digitale şi AI. De acum şi până în 2027, Renault vrea să scadă cu 30% costurile de producţie per vehicul, în cazul vehiculelor cu combustie internă, şi cu 50% pentru vehiculele electrice.

De asemenea, Renault vrea să scurteze durata de dezvoltare a vehiculelor de la trei până la doi ani. Renault utilizează deja peste 300 de aplicaţii AI pentru a urmări componente auto şi a îmbunătăţi controlul calităţii şi intenţionează să crească acest număr până la 3.000 în 2025.

Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale - Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize - şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare. Prezent în peste 130 de ţări şi având peste 111.000 de salariaţi, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022.

Sursa foto: Dacia

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri