Principalii producători auto americani - General Motors (GM) şi Ford - au anunţat că sunt în discuţii cu oficialii de la Washington privind modul în care ar putea sprijini producţia de echipamente medicale, cum ar fi ventilatoarele, care ar putea fi necesare pentru combaterea pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Reuters.

Şi şeful Tesla, Elon Musk, a anunţat că producătorul de vehicule electrice s-a oferit să fabrice sisteme de ventilaţie pentru bolnavii de coronavirus care au dificultăţi de respiraţie, după ce autorităţile americane au lansat un apel la donaţii de măşti respiratorii pentru a depăşi penuria cu care se confruntă, scrie Agerpres.

Directorul general al GM, Mary Barra, a vorbit cu consilierul economic al Casei Albe, Larry Kudlow, despre această problemă, după ce producătorul auto din Detroit a anunţat suspendarea producţiei în America de Nord până în 30 martie.

Kudlow a confirmat la postul de televiziune Fox News că a discutat cu un grup auto în legătură cu producţia de ventilatoare.

Şi Ford a anunţat că "este pregătit să ajute administraţia în orice mod posibil, inclusiv prin producerea de ventilatoare şi alte echipamente". Kudlow a salutat ideea companiilor auto de a produce echipamente medicale când fabricile nu funcţionează.

În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, GM, Ford şi alte companii au produs în fabricile lor de maşini echipamente militare şi arme, iar astfel Detroit a primit porecla de "Arsenalul democraţiei".

Ford Motor a informat că începând de joi va suspenda producţia de vehicule şi motoare la unităţile sale din Europa Continentală, din cauza temerilor legate de extinderea epidemiei.

Conform informaţiilor de pe site-ul companiei, Ford are aproape 20.000 de angajaţi la uzinele sale din Germania, Spania şi România.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri