Furnizorul de servicii de mobilitate DKV Euro Service a lansat pe piața locală DKV Fleet Card, un produs ce permite administrarea flotelor de autoturisme și vehicule comerciale de până la 3,5t. DKV Fleet Card are comision de administrare zero pentru prima comandă lansată și poate fi achiziționat direct din magazinul online al companiei.

Cu ajutorul DKV Fleet Card, utilizatorii pot achita fără numerar carburanți, la tarife preferențiale, taxe de drum și alte servicii adiționale în peste 880 de stații Lukoil, OMV, Petrom, MOL, Rompetrol Partener, Socar, Gazprom și ale altor parteneri, amplasate atât în oraș, cât și pe rutele principale dintre localități, conform unui comunicat de presă transmis de către companie.

Cardul oferă acces și la rețeaua internațională DKV, cu peste 60.000 de puncte de alimentare în toată Europa, dar și la servicii conexe, cum ar fi spălarea autovehiculelor, parcare, reparații și altele. Cardul este securizat prin intermediul unui cod PIN și poate fi administrat online, cu ajutorul platformei DKV care oferă funcții detaliate de control, activare, dezactivare, blocare, comandă și raportare.

„DKV Fleet Card ne va ajuta să ne consolidăm în continuare cota de piață care a crescut în 2020 pe fondul livrărilor dispozitivului DKV BOX EUROPE în România care asigură decontarea taxelor de drum în șapte țări europene importante”, a declarat Cătălin Constantinescu, Managing Director DKV Euro Service România.

În plus față de DKV Fleet Card, operatorii de flote din România au de acum la dispoziție DKV Fleet Card Climate, care asigură compensarea integrală a emisiilor de CO2 prin contribuții la proiecte certificate de protecție a mediului.

Sursa foto: Dragana Gordic / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri