Dacia se opune marketingului tradițional de Black Friday și, pentru a sublinia că mașinile sale sunt ieftine tot anul, a decis închiderea temporară a magazinului său online, dar și a configuratorului. Această decizie se aplică doar pentru clienții din Marea Britanie, țară unde Black Friday are pe 24 noiembrie.
Dacia nu susține febra reducerilor și haosul generate de Black Friday, deoarece mașinile mărcii autohtone sunt ieftine în fiecare zi a anului, nu doar în perioadele cu reduceri speciale. „La Dacia, Black Friday este doar o vineri obișnuită”, a spus Luke Broad, Brand Director Dacia UK, citat de Autocar. „Prin această campanie vrem să arătăm că suntem serioși cu privire la promisiunile pe care le facem clienților noștri”.
Broad a spus că Black Friday îi poate face pe oameni „să cheltuie prea mult pe obiecte de care nu au nevoie, iar acesta nu este modul în care Dacia operează”. De asemenea, constructorul din România a anunțat că va transmite mai multe reclame radio care vor fi dominate de melodii și sunete relaxante, un contrast evident față de reclamele obișnuite de Black Friday.
Citeste si:
Dacia a prezentat și rezultatele unui studiu realizat în Albion în care au fost întrebați 2.000 de clienți Dacia ce părere au de Black Friday. Conform datelor prezentate, 70% dintre respondenți au fost de părere că Black Friday este doar o „găselniță de vânzări”. Constructorul de buget al grupului Renault se laudă oricum cu unele dintre cele mai ieftine modele din Regat și, în curând, cu cel mai ieftin EV, după introducerea Daciei Spring. În prezent, un Sandero costă 13.795 lire sterline, la 10 ani după ce a fost lansat cu un preț de bază de doar 5.995 de lire sterline. Sandero nu mai este, însă, cel mai ieftin automobil nou din Marea Britanie, căci Kia Picanto costă doar 13.665 lire sterline.
Sursa foto: Dacia
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: