Constructorii auto şi furnizorii de energie din Europa trebuie să colaboreze mai mult pentru a ajunge din urmă China, în termeni de mărime a sectorului său de automobile electrice, a declarat directorul general de la Renault, Luca de Meo, transmite Reuters, conform Agerpres.
Există loc de colaborare în Europa pentru majoritatea producătorilor, în special pe zona superioară a lanţului de valoare dedicat automobilelor electrice, precum procurarea de minerale şi producţie, a precizat Luca de Meo într-o conferinţă de presă organizată pe marginea Salonului auto de la Geneva.
Europa este în urma Chinei în termeni de acces la materiale, rafinarea lor şi capacităţile de uzine de baterii, a spus Luca de Meo, adăugând că "pentru a crea puterea şi amploarea pe care China a atins-o în termeni de vehicule electrice", Europa trebuie să facă mai mult.
De Meo a îndemnat de asemenea autorităţile şi guvernele din UE să îi stimuleze pe furnizorii de energie şi constructorii de automobile să colaboreze pentru a ajuta la urgentarea extinderii infrastructurii de încărcare şi a utiliza vehiculele electrice pentru a stoca electricitate pentru reţeaua energetică, deoarece acestea pot funcţiona ca furnizori de energie atunci când este nevoie.
Citeste si:
"Europa este un peisaj foarte fragmentat, ceea ce constituie frumuseţea sa, dar în acelaşi timp o încetineşte când vine vorba de anumite tranziţii", a apreciat Luca de Meo.
Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale - Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize - şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare.
Sursa foto: Wall-Street.ro
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: