Toyota Motor, cel mai mare producator auto din lume, a anuntat o crestere a profitului cu 32%, generata de deprecierea yenului in raport cu monedele de pe principlale piete si de cresterea cererii la export pentru modelele Corolla si Camry.
Profitul net al companiei, in perioada de trei luni incheiata in 30 iunie, a fost de 4,13 miliarde dolari, fata de doar 3,1 miliarde inregistrat in primul trimestru ala anului operational precedent Profitul operational pentru perioada aprilie-iunie a fost in valoare de 5,67 miliarde dolari, depasind media preconizata de analisti care au mizat pe un rezultat de 5,14 miliarde dolari. .

Vanzarile de vehicule au crescut cu 3,4%, totalizand 2,16 miloane de unitati in acest semestru. Cea mai consistenta crestere s-a inregistrat pe piata din Asia, unde Toyota a vandut 220.000 de unitati cu 15 % mai mult decat in aceeasi perioada din 2006. Pe piata nord-americana plusul de vanzari a fost doar de 2%, in timp ce in Europa numarul de posesori de automobile Toyota noi s-a majorat cu 8% fata de perioada aprilie-iunie 2006.

Valoarea vanzarilor a fost de 54,7 miliarde dolari, in crestere cu 15,7% fata de cifra de afaceri inregistrata in priuml trimestru din anul fiscal 2006/2007. Valoarea este un nou record absolut pentru un producator auto, reusind sa intreaca precedenta performanta de 54,5 miliarde dolari, realizata de General Motors in preioada aprile-iunie 2006.

Prognoza companiei nipone pentru anul fiscal, ce se va incheia in Martie 2008, anunta un profit total de 13,85 miliarde dolari si o valoare a vanzarilor de 209,78 milioane dolari. Tinta de vanzari pentru intregul an va fi de 8,89 miliarde de unitati comercializate la nivel global
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri