Producatorul japonez de automobile Mazda vrea sa comercializeze 400 de masini Mazda6 anul viitor, model care va fi lansat in Romania in decembrie, la un pret incepand cu 19.990 euro cu taxe incluse.
Modelul Mazda6, prin tinta de vanzari anuntata, va realiza circa 20% din vanzarile Mazda pentru anul viitor, estimate la 2.000 de unitati. Mazda6 va fi disponibil in cinci versiuni de dotari si va oferi inclusiv varianta unei cutii de viteze automate cu sase rapoarte, disponibila pentru motorul de 2 litri benzina. Standard, masina va fi echipata cu sistemele ABS, de distributie electronica a franarii (EBD), controlul dinamic al stabilitatii (DSC), controlul electronic al tractiunii (TCS) si asistenta la franare.

Noul model Mazda, prezentat in Romania in premiera la Salonul International Auto de la Bucuresti (SIAB), va putea fi echipat cu patru motorizari si cinci versiuni de echipare. Dintre motoarele disponibile pentru Mazda6, trei vor fi pe benzina (1,8 litri, 2 litri si 2,5 litri) si unul diesel (2 litri).

Pentru inceput, in decembrie, Mazda6 va fi disponibila in Romania in versiunea sedan, cu motorizarile pe benzina, urmand ca in 2008 sa fie lansate la noi in tara versiunile de caroserie hatchback si sport combi (break), precum si motorizarile diesel.

Mazda Romania se asteapta ca cele mai bine vandute modele sa fie Mazda2, urmat de Mazda6 si de CX-7. Tinta de vanzari pentru 2008 este de 2.000 de unitati.

Ford Motor Co. detine o treime din producatorul nipon Mazda. Compania construieste aproximativ trei sferturi din vehiculele proprii in Japonia. In 2006, Mazda a construit 966.500 vehicule in Japonia si 344.000 in unitatile de peste hotare, iar vanzarile globale inclusiv alte automobile construite sub brandul Mazda s-au ridicat la 1,23 milioane unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri