Aceasta miscare a Porsche poate reduce surplusul productiei de automobile si vine ca urmare a incetinirii ritmului de crestere a vanzarilor pe segmetul masinilor luxoase.
“Am sesizat inca din octombrie anul trecut ca exista o anumita presiune pe segmentul de lux”, a declarat, citat de AutoNews, Peter Schwarzenbauer, CEO al Porsche Cars North America. “Vom ajusta productia pentru prima jumatate a anului pentru a evita o retragere de pe piata a unor masini”, a adaugat acesta.

In 2007, Porsche a vandut mai mult de 34 000 de unitati in America de Nord, dupa cum spune Schwarzenbauer. Totodata, acesta se declara multumit daca si anul acesta vor atinge cel putin aceeasi cifra de vanzari.

Dealerii au opinii diferite privind aceasta situatie. Don Hicks, un dealer Porsche din Aurora, Colorado, se ingrijoreaza in privinta numarului mai mic de unitati care vor fi disponibile pa piata. In schimb, Charles Burton, presedintele filialei Porsche din Redwood City, California, sustine productia incetinita de automobile. Acesta a mentionat ca, in ultimele saptamani, a injumatatit linia de productie.

Porsche primeaza pe piata automobilelor cu foarte multe produse noi. Dealerii Porsche sunt extrem de incantati de noul model Cayenne GTS SUV, a declarat Schwarzenbauer . Acesta a adaugat ca un nou Boxster convertibil, modelul RS60 va aparea pe piata americana.

Cel mai dorit produs care se asteapta pe piata automobilelor este sedanul Panamera. Aceasta va fi prima intrare a Porsche pe acest segment, si este programata sa apara in septembrie 2009, dupa cum afirma Schwarzenbauer.

In Romania, Porsche este importatorul general pentru marcile Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale, Audi, SEAT, Skoda si Porsche.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri