Mercedes-Benz Romania, reprezentantul pe piata locala al marcilor Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Mitsubishi Fuso Canter, a comercializat, in primele trei luni ale acestui an, 961 de autovehicule, in scadere cu 63% fata de aceeasi perioada a anului anterior.
Mercedes-Benz Romania a comercializat in primele trei luni ale acestui an 961 de autovehicule (autoturisme, microbuze, furgonete, camioane), in vreme ce in primul trimestru al lui 2008 a vandut 2.597 unitati, au declarat, pentru NewsIn, reprezentantii companiei. Vanzarile de autoturisme Mercedes au scazut cu 47 de procente - 339 unitati vandute fata de 642 anul trecut -, cele de vehicule comerciale cu 75 de procente - 399 fata de 1.597 -, iar cele de microbuze cu 45 de procente - 48 fata de 87.

Vanzarile Mitsubishi Fuso Canter au scazut cu 80% - 5 fata de 25 anul trecut -, iar cele Jeep cu 62% - 34 fata de 89. Cele mai mici scaderi la vanzare le-au avut marcile smart - 12% (15 modele vandute in primele trei luni din 2009, fata de 17 in primul trimestru al lui 2008) si Dodge - 24% (84 fata de 110 unitati). Chrysler a fost singura marca vanduta de Mercedes-Benz Romania care a inregistrat o crestere a vanzarilor, de 23%, in primul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada similara a lui 2008 (37 unitati comercializate fata de 30).

In ceea ce priveste topul celor mai vandute modele, exista variatii semnificative intre marcile care se regasesc in portofoliul Mercedes-Benz Romania. SUV-ul ML este cel mai bine vandut model Mercedes in primele trei luni ale lui 2009, fiind comercializate 75 de unitati - in scadere cu 31% fata de perioada similara a anului 2008. Berlina de clasa superioara E-Klasse a vandut 70 de unitati (in scadere cu 22 de procente), iar berlina de clasa medie C-Klasse a comercializat 57 de unitati (scadere de 69 procente).

Modelul Jeep Grand Cherokee a avut o scadere de 65 de procente, 14 unitati vandute in primul trimestru al lui 2009, fata de 40 in perioada similara a anului trecut, in vreme ce modelul Jeep Wrangler a avut o crestere de 67% (10 unitati in 2009, fata de 6 in 2008).

Cele mai mari cresteri au fost realizate la modelele Chrysler Sebring - 433% (32 unitati vandute in acest an fata de 6 in 2008) - si Dodge Avenger - 400% (35 unitati vandute in 2009 fata de 7 in 2008).

Datorita situatie economico-financiare din tara noastra, Mercedes-Benz Romania nu-si poate stabili un obiectiv pentru 2009.

"Pentru anul in curs, estimarea unor rezultate si a unor indicatori capabili sa exprime cat mai corect activitatea companiei este imposibila in conditiile unui mediu economic bazat pe contradictii si schimbari bruste. In acest sens, Mercedes-Benz, pentru toate marcile comercializate in Romania, a realizat o planificare foarte flexibila a activitatii si volumului, care se ajusteaza in fiecare luna, in functiile de regulile impuse de realitatile pietei", au declarat reprezentantii companiei. De aceea, adauga ei, nu se poate inainta o cifra de afaceri pentru acest an.

In 2008, cifra de afaceri a Mercedes-Benz Romania a fost de aproximativ 396 milioane euro.

Mercedes-Benz Romania a lansat la 28 martie noua Clasa E de la Mercedes-Benz, iar in luna mai va fi lansat pe piata si noul Mercedes-Benz Clasa E Coupe.

"Pentru acest an mai avem in plan lansarea Clasei S facelift (iunie) si Mercedes-Benz GL facelift (iulie). In noiembrie vom avea alte doua lansari, pentru noul E Cabrio si noua Clasa E T-Modell. Pe segmentul vans, in aceasta primavara va fi lansat modelul Mercedes-Benz Sprinter facelit, cu noul motor Euro 5. In ceea ce priveste lansarile in segmentul camioane, acest an va aduce pe piata romaneasca noul Actros 3, iar in cea de-a doua parte a anului va fi lansat Mitsubishi Fuso Canter facelift cu motor Euro 5", au declarat reprezentantii companiei.

Reteaua de distributie Mercedes-Benz este alcatuita din 31 de Centre Autorizate, cel mai mare fiind centrul de vanzari si service Autoklass Center - Sucursala Chitila.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri