“La noi in IT, suntem constienti ca pe primul loc conteaza proiectul, pentru ce vin sa lucreze, ce urmeaza sa faca, salariile sunt in general mari, oamenii isi doresc bani, dar din ce stim noi, salariul este pe locul doi. Fruntas ramane proiectul pentru care lucreaza, urmat de bani, proximitatea si mediul in care lucreaza”, a explicat Gabriel Codrean.

La afirmatia Alecsandrei Ionita, wellbeing specialist in cadrul SmartExperince, conform careia pentru generatia Millenials importante sunt si reputatia si brandul companiei pentru care urmeaza sa lucreze, Gabriel Codrean considera ca in industria de IT aceste aspecte se rezuma tot la proiecte.

“Eu o sa fiu consecvent si o sa spun tot ca proiectul conteaza, sigur compania e baza, dar atunci cand angajatul afla ca noi lucram cu ESA e un hook pentru el si pentru toata lumea cu cine lucram pe proiecte. Vedem ca foarte multi isi doresc astfel de proiect, avem comunitatea noastra in social media”, spune acesta.

De altfel, social media reprezinta in prezent principala modalitate de recrutare in cadru industriei de IT, mai spune Gabriel Codrean. “Nu cred ca va spun o noutate, trebuie sa fim agresivi in recrutare. Cat mai e din acest proces recrutare propriu-zis si cat este marketing? Este o cautare activa, in care angajatorul merge la potentialul angajat si aici dam un raspuns in ceea ce ne priveste – proiectul. E important sa fim vizibili, suntem prezenti in social media, dar nu cred ca asta se intampla numai la noi in IT, daca la inceput modul de cautare al unui job era prin aplicarea pe un site de joburi, in ziua de azi angajatorul merge destul de agresiv spre angajat in mediul online, in toate mediile de comunicare”, considera reprezentantul ENEA.

Care sunt retailerii cu cei...
Citeste si: Care sunt supermarket-urile cu cei mai profitabili angajati?

Partenerii Conferintei HR 2.0. sunt Lugera, Flanco si Smart Experience.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu