Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) caută specialiști în diverse domenii, inclusiv HR și PR. CNIR este compania care va prelua construcția de autostrăzi, drumuri expres și variante ocolitoare la nivel național.

Compania Națională de Investiții Rutiere, sub autoritatea Ministerului Transporturilor, a anunțat că a început recrutarea viitorilor specialiști din cadrul CNIR. Înscrierea la concurs se poate face până pe 17 iulie, inclusiv.

Concursul se organizează pentru ocuparea următoarele posturi cu contract individual de muncă pe durată determinată de 4 luni, cu posibilitatea prelungirii perioadei:

  • 1 post de consilier juridic în cadrul Biroului Secretariat Tehnic C.A./ A.G.A.;
  • 1 post de economist în cadrul Biroului C.F.G.;
  • 1 post de specialist relații publice în cadrul Serviciului Relații Publice și Comunicare;
  • 1 post de specialist resurse umane în cadrul Direcției Resurse Umane;
  • 2 posturi de economist în cadrul Direcției Economico-Financiare;
  • 1 post de consilier juridic în cadrul Direcției Juridice;
  • 1 post de expert achiziții publice în cadrul Direcției Achiziții Publice;
  • 1 post de inginer în cadrul Direcției Implementare Proiecte.

Concursurile se vor desfășura în două etape: etapa de selecție a dosarelor și etapa interviului.

După afișarea rezultatului selecției dosarelor, candidații declarați admiși vor susține interviu.

CERINȚE GENERALE:

  • Apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției;
  • Cunoașterea limbii române, a termenilor de specialitate specifici postului și ai C.N.I.R. S.A.
  • Capacitate de analiză și sinteză , disponibilitate în realizarea sarcinilor de serviciu;
  • Abilități de comunicare și relaționare;
  • Să nu aibă abateri disciplinare la locurile de munca anterioare, să nu se afle sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau față de acesta să nu fi fost pusă în mișcare acțiunea penală.

CERINȚE MINIME PRIVIND STUDIILE ȘI SPECIALIZĂRILE NECESARE:

Pentru postul de consilier juridic din cadrul Biroului Secretariat Tehnic C.A./ A.G.A - Absolvent de studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă al unei Facultăți de științe juridice – diplomă studii universitare de licență cu titlul de licențiat în științe juridice (drept);

Pentru postul de economist în cadrul Biroului C.F.G. – Absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă cu titlul de economist în domeniul economic.

Pentru postul de specialist relații publice - Absolvent de studii superioare de lungă durată - diplomă studii universitare de licență în domeniul științe ale comunicării, specializarea comunicare și relații publice/ jurnalism; domeniul științe administrative, specializarea administrație publică/ administrație europeană; domeniul științe politice, specializarea științe politice;

Pentru postul de specialist resurse umane:

  • absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă;
  • studii de master în domeniul resurselor umane și/ sau cursuri de calificare profesională de specialist resurse umane/ manager de resurse umane/ expert legislația muncii, absolvit cu diplomă/certificat de absolvire în urma căruia s-a obținut calificarea respectivă.

Pentru 1 post de economist în cadrul Direcției Economico-Financiare – Absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă cu titlul de economist în domeniul economic/ finanțe/contabilitate/marketing;

Pentru 1 post de economist în cadrul Direcției Economico-Financiare – Absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă cu titlul de economist în domeniul contabilitate.

Pentru postul de consilier juridic din cadrul Direcției Juridice - Absolvent de studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă al unei Facultăți de științe juridice – diplomă studii universitare de licență cu titlul de licențiat în științe juridice (drept);

Pentru postul de Expert achiziții publice:

  • absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic/ finanțe/contabilitate/marketing sau absolvent al unei Facultăți de științe juridice – diplomă studii universitare de licență cu titlul de licențiat în științe juridice (drept).
  • atestat Expert Achiziții Publice.

Pentru postul de inginer din cadrul Direcției Implementare Proiecte - Absolvent de studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă cu titlul de inginer în domeniul ingineriei civile/ instalațiilor/ geodezică/ transporturilor/ mecanică.

EXPERIENȚĂ RELEVANTĂ DE MINIM 2 ANI ÎN DOMENIUL STUDIILOR ABSOLVITE.

ETAPA I - ÎNSCRIEREA CANDIDAȚILOR ȘI SELECȚIA DOSARELOR:

CANDIDAȚII VOR PREZENTA LA ÎNSCRIERE URMĂTOARELE DOCUMENTE:

  • cerere tip de înscriere la concurs, adresată Directorului General al C.N.I.R – S.A., cu precizarea exactă a concursului la care se dorește înscrierea (cerere tip atașată prezentului anunț);
  • copia actului de identitate sau alt document oficial care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • documentele care atestă nivelul studiilor (diplomă/ adeverință valabilă) în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către titular, cu semnătură olografă;
  • documentele care atestă absolvirea cursurilor solicitate ca cerință obligatorie ( unde este cazul), în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către titular, cu semnătură olografă;
  • documente justificative care să ateste experiența profesională de minim 2 ani în domeniul de studii solicitat - în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către titular, cu semnătură olografă;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului/ alt medic cu competență în domeniu;
  • cazier judiciar valabil, care să demonstreze că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • declarație pe propria răspundere a candidatului că este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul organizării concursului, conform procedurilor interne și evidențelor ulterioare (declarație tip atașată prezentului anunț);
  • curriculum vitae, semnat olograf pe fiecare pagină de către titularul concurent.

Documentele solicitate pentru înscrierea la concurs vor fi transmise pe adresa de e-mail office@cnir.ro, până la data de 17.07.2023, inclusiv, cu precizarea în subiectul e-mail-ului a postului pentru care se trimite dosarul de concurs. Candidații vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor, cu menționarea numărului de înregistrare.

ETAPA II – INTERVIUL:

După afișarea rezultatului selecției dosarelor, candidații declarați admiși vor fi înștiințați prin e-mail referitor la calendarul procedurii de desfășurare a interviului.

Comunicarea se realizează exclusiv prin e-mail la adresa office@cnir.ro iar informațiile aferente desfășurării concursurilor vor fi publicate pe site-ul M.T.I./C.N.I.R. S.A. și pe pagina de Facebook a companiei.

Rezultatele interviurilor vor fi comunicate candidaților și prin e-mail, la adresa menționată în Curriculum Vitae depus.

Tematica și bibliografia pentru fiecare concurs în parte vor fi comunicate prin e-mail candidaților declarați admiși, după derularea primei etape a concursului.

Relații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail: office@cnir.ro.

Sursa foto: CNAIR

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri