Producator roman de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a inregistrat in primul trimestru venituri de 24,4 milioane lei (5,8 milioane euro), cu 15,6% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii vanzarilor de produse din gama Gerovital, informeaza Mediafax.
"Al doilea trimestru al anului a inceput de asemenea sub auspicii bune pentru noi, si ne asteptam ca produsele de ingrijire specifice sezonului de vara sa impulsioneze si mai mult vanzarile Farmec", a declarat directorul general al Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean (foto).

Pentru 2011, compania estimeaza o majorare cu 7,6% a cifrei de afaceri, la 103,2 milioane lei, si cu 31% a profitului net, la 6,78 milioane lei. In 2010, Farmec a avut vanzari de 95,9 milioane lei (22,8 milioane euro), in crestere cu 10%.

Portofoliul Farmec cuprinde peste 400 de produse, atat pe segmentul cosmeticelor, cat si pe cel de curatenie si ingrijire a locuintei.
Anul trecut, producatorul si-a extins prezenta in Ungaria, prin intermediul magazinelor Drogerie Markt si Auchan, si vizeaza retelele de retail din Polonia, Ucraina si Republica Moldova.

In prezent, compania exporta in peste 30 de tari.

In 2011, Farmec are in plan sa fuzioneze prin absorbtie cu producatorul de ambalaje Farmec Plast, la care este actionar majoritar, pentru reducerea cheltuielilor, imbunatatirea fluxului de numerar si reducea costurilor cu ambalajele.

Farmec Cluj-Napoca a fost privatizata in anul 1995, prin metoda MEBO, si are capital romanesc, singurul actionar fiind PAS Farmec. Printre marcile companiei se numara Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri