PepsiCo, gigantul american din industria bauturilor racoritoare, a anuntat ca cel mai popular brand din portofoliul sau va avea un nou design, prima schimbare de acest gen dupa 16 de ani, informeaza Brandchannel.com.

Noua sticla va fi mai usor de tinut in mana datorita formei partii inferioare, etichetele vor avea o latime mai mica, iar logo-ul va fi mai mare. Modificarea vizeaza ambalajele de 0,5 litri a Pepsi, Pepsi Diet , Pepsi Max si Pepsi Next.

Noul design va fi disponibil pentru inceput in New York, Chicago, California si Florida la sfarsitul acestui an.

Aceste modificari vin intr-un moment critic pentru PepsiCo, grupul incercand sa recastige cota de piata in competitia cu Coca-Cola. Anul trecut, volumele vandute de PepsiCo au scazut cu 4% in America de Nord.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Un sediu plin de culoare: cum se lucreaza la PepsiCo