Dristor Kebab, unul dintre cele mai cunoscute lanturi de shaormerii, a generat anul trecut afaceri de circa 3,2 milioane de euro, in crestere puternica de la 2,3 milioane de euro in 2014, cu toate ca firma a redus numarul de angajati cu peste 40.

Astfel, Dristor Kebab avea in 2014 un numar de 148 de angajati, la finalul lui 2015 numarand 104.

Profitul companiei a crescut, de asemenea, simtitor – de la 17.000 de euro in 2013, la 330.000 de euro, conform informatiilor de pe Ministerul de Finante.

Principalii concurenti ai Dristor Kebab sunt Calif, Genin sau La Haleala.

Citeste si:
Fast-foodul din Bucuresti unde burgerii sunt "onesti" si exotici
Fast-foodul din Bucuresti...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Un restaurant iesean vrea sa introduca cuvantul shaorma in DEX
Setari Cookie-uri