Retailerul suedez de moda H&M deschide un nou magazin in Iasi, acesta fiind cel de-al 50-lea din retea la nivel national.

Dispus pe doua niveluri, magazinul are o suprafata de 1.500 mp si este deschis in Iulius Mall. Retailerul aduce pentru prima data in Iasi conceptul de moda Divided, un design adaptat tinerilor si adolescentilor cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani.

„Inspiratia de a aduce colectia Divided in aceasta locatie a venit ca urmare a pozitionarii magazinului in apropierea unuia dintre cele mai importante centre universitare”, au declarat reprezentantii companiei.

H&M a vandut, anul trecut, articole de imbracaminte in valoare de aproape 150 milioane euro (665 milioane lei), in crestere cu 25% fata de anul precedent. In acelasi timp profitul net incasat de retailer a scazut cu aproximativ 2,2 milioane euro si s-a situat la pragul de peste 3 milioane euro.

Citeste si:
H&M, campion la extinderi in 2014. Zara, zero magazine noi
H&M, campion la extinderi in...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
DTZ: Cererea pentru spatii comerciale va creste in acest an