"Romanul este un mare consumator de branduri, cred ca de aceea au venit atatea branduri noi in tara noastra, circa 35 de branduri noi au intrat anul trecut. Suntem inca la inceput, vrem sa gustam din tot. (...) Ramanem un consumator de branduri, insa din pacate nu de branduri romanesti, iar noi trebuie sa educam piata", a declarat Roxana Cernica, director moda Carrefour.

Potrivit acesteia, pe segmentul produselor alimentare se observa deja o crestere a interesului pentru produsele romanesti si "exista un mare potential si pentru zona de fashion".

Romania ramane atractiva pentru brandurile straine

Reprezentantul retailerului francez crede ca interesul brandurilor straine pentru piata romaneasca de moda se va mentine in urmatorii 5-6 ani, tocmai datorita apetitului romanilor pentru acest segment, cat si pe fondul evolutiei economice din Romania.

"Vor mai fi multe intrari ale retailerilor internationali pe piata din Romania, pentru ca suntem apetisanti, cu cresteri de 30%, oricine vrea sa intre", a explicat Roxana Cernica.

Citeste si:
VIDEO retailDetail: Ce programe de sustenabilitate si CSR au...
VIDEO retailDetail:...

Conferinta Fashion ROute este organizata de publicatia wall-street.ro. Partenerii evenimentului sunt Miniprix, Answear si MKOR Consulting iar sponsorii sunt Vivo! si Custom Soft.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu