Accesibilitatea si confortul oferit de cumparaturile online sunt atractive pentru barbatii romani, insa bugetul alocat lunar de acestia pentru produse de styling si ingrijire depaseste rareori suma de 200 de lei. Doar 21% dintre barbati cumpara lunar astfel de produse in valoare de 200-500 lei si tot atatia se limiteaza la sub 100 lei pentru produse de ingrijire. Acest lucru se coreleaza si cu faptul ca majoritatea barbatilor comanda astfel de produse mai rar decat o data pe luna.

37% dintre respondenti au apreciat ca o comanda pe luna este suficienta pentru nevoile lor in ceea ce priveste samponul, gelul de dus, produsele pentru ingrijirea barbii si aranjarea parului. Barbatii cumpara in mod special produse pentru ingrijirea parului (sampon, balsam) – 81,2%, geluri de dus si deodorant – 79% si parfumuri – 53%. Produsele de nisa, dedicate ingrijirii si aranjarii barbii, spre exemplu, sunt pe ultimul loc in preferintele barbatilor romani (38,7%), acestia dovedindu-se mai curand fanii barbieritului clasic, adica al aparatelor de ras si lamelor (53,8%).

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Shutterstock / 279photo Studio