METRO deschide un nou magazin din rețeaua LaDoiPași, pe strada Ion Campineanu, din București. Cu o suprafață de 80 mp, clienții vor putea găsi aici peste 3.000 de produse.

Deschis în regim de franciză, proprietarii noului magazin LaDoiPași, de profesie cântăreți, au invetit într-un business propriu care, în contextul actual, să aducă și beneficii comunității din care fac parte.

Un alt antreprenor din rețea le-a recomandat să intre sub umbrela LaDoiPași, iar de la începutul anului când au avut ideea de a deschide un business, în doar câteva luni, cu sprijinul METRO au și deschis magazinul.

Prin afilierea la franciza LaDoiPasi, proprietarii de magazine au acces la expertiza METRO în industria de retail, beneficiază de consultanță pe toate planurile, pornind de la dezvoltarea unui plan de afaceri, până la tot ce înseamnă branding, poziționarea produselor la raft, păstrându-și totodată independența.

Pentru a sprijini și a promova afacerile românești, METRO lansează pentru al cincilea an consecutiv programul „Ziua Afacerii Tale”. Antreprenorii care se vor înscrie în programul lansat de METRO își vor putea lista automat afacerea pe platforma Google Maps, printr-un cont verificat Google My Business. Prin acest mijloc digital, METRO facilitează accesul consumatorilor finali către locațiile pe care aceștia le caută online. Programul Ziua Afacerii Tale a fost prima dată lansat de METRO în anul 2016.

METRO operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate

Sursa foto: METRO

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri