Trendul snack-urilor sănătoase made in România se păstrează în continuare și va crește cu siguranță în anii următori, iar românii încearcă să cumpere cât mai mult din surse locale, a declarat, într-un interviu acordat wall-street.ro, Dragoș Gal, directorul de marketing al Transilvania Nuts, brandul românesc care produce snack-uri pe bază de nucă.

Bazele business-ului Transilvania Nuts au fost puse de cei doi antreprenori Leventa Bara și Alexandru Chiric în 2014, fiind furnizori de nucă pentru mai multe companii din România, cât și din străinătate.

Foto: Alexandru Chiric, cofondator Transilvania Nuts

În aces an însă, în timpul pandemiei, în luna august, au ales să atace și piața produselor procesate și să creeze o gamă de snakuri sănătoase din nucă și fructe oleaginoase și confiate.

Foto: Levente Bara, cofondator Transilvania Nuts

Potrivit reprezentanților companiei, piața românească de fructe oleaginoase și deshidratate se situează într-o continuă dinamică, existând o preocupare tot mai accentuată față de un stil de viață sănătos, această tendință fiind susținută și de situația pandemică. Dacă în urmă cu șapte-zece ani, românii alegeau mai mult produsele internaționale, în prezent consumatorii au devenit din ce în ce mai interesați de branduri românești.

Citește și PENNY vrea ca peste jumătate din produse să fie românești.

De asemenea, retailerii au pus la dispoziție un spațiu din ce în ce mai extins dedicat acestei categorii de produse, chiar și în timpul pandemiei.

Ce produse noi va lansa brandul românesc în 2021

Compania are în prezent mai multe produse doar din miezul de nucă ambalat în caserole și pungi vid, precum și brandul Nutribon prin care vinde batoane cu miez de nucă și fructe uscate și oleaginoase. Brandul românesc acoperă o paletă vastă de gusturi de la snack-urile sărate: nucă cu sare de Himalaya, nucă cu Chilli sau nucă cu piper Negru, snack-uri dulci: nucă caramelizată simplă, cu vanilie și cu scorțișoară, precum și o serie de mixuri de nucă, fructe oleaginoase crude și fructe deshidratate.

Am lansat circa 25 de produse noi, iar în septembrie 2020 am ajuns pe raftul magazinelor din România - Dragoș Gal, director marketing Transilvania Nuts.

Sub brand-ul Transilvania Nuts, aceștia comercializează miezul de nucă în diverse cantități și moduri de ambalare, dar și miez de nuca măcinat.

Citești și Cea mai mare cooperativă locală vrea să ajungă în toate supermarketurile din România în 2021.

Pentru 2021, producătorul își propune să lanseze în martie încă patru batoane care au la bază miez de nucă și fructe precum căpșuni, vișine, fructe de pădure și merișoare.

„Printre cele mai vândute produse din portofoliu sunt batoanele deoarece consumatorii aleg să consume un produs mai rapid și la îndemâna”, spune Dragoș Gal.

Transilvania Nuts își propune să ajungă în toate supermarketurile locale

Pentru 2021, reprezentanții Transilvania Nuts spun că sunt în discuții cu retailerii pentru a intra, până la sfârșitul anului, în toate supermarketurile din România.

În prezent, compania se află în magazinele Kaufland, Metro, Cora, Mega Image, Auchan, Carrefour și Penny. Anual, compania produce circa 4 tone de miez de nucă.

Citești și Cum va arăta piața BIO în 2021: Prețuri mai mici și mai multe produse ecologice.

„Suntem în discuții cu un producător românesc care exportă produse și vrem să ne asociem pentru a ajunge și peste granițe. Obiectivul nostru este sa aducem peste tot în Europa produsele noastre”, a declarat Dragoș Gal.

Deși Transilvania Nuts are planuri mari pentru viitor, producătorul își propune să-și consolideze poziția pe piața din România în acest an.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri