Aceasta decizie vine dupa ce piata cercetarilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro in 2005, cu 26% mai mult decat in 2004, confirmand estimarile din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare sustinuta, pana la o valoare de mai bine de 35 milioane euro pana in 2009.
Anul 2007 este considerat de catre Research International ca fiind unul de punere a bazelor pentru reprezentanta din Romania, in care accentul va fi pus pe crestere si pregatirea profesionala a echipei de cercetatori pentru implementarea metodologiilor proprietare, echipa estimata ca va ajunge la mai mult de 70 de angajati pana in 2009.
Piata din Europa Centrala si de Est ofera oportunitati foarte mari si genereaza interes din ce in ce mai mare pentru aceasta zona din partea companiilor multinationale din industrii diferite si implicit pentru firmele de cercetare de piata. Research International Romania isi propune ca pana in anul 2009 sa atinga o pozitie dominanta pe piata romaneasca de profil si sa obtina venituri de peste 3 mil. Euro, a declarat Marian Flangea, CEO Research International Romania.
Intr-o lume in continua schimbare, Research International considera ca inovatia este cea mai mare provocare, organizatiile fiind supuse unei presiuni constante de a veni cu idei noi, care sa fie implementate si evaluate cat mai repede pe o piata mereu in schimbare.
La nivelul Romaniei, Research International considera industriile de date, IT si telecomunicatii, impreuna cu pietele traditionale de cercetare, ca fiind cele cu potentialul cel mai ridicat de crestere in urmatorii trei ani. Dezvoltarea in Romania este sustinuta si de interesul manifestat de marile companii multinationale pentru piata romaneasca.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: