Retailerul online de pafumuri și cosmetice Notino a investit trei milioane euro noi în dezvoltarea capacităților logistice. Compania se află într-un proces continuu de dezvoltare a centrului de logistică de 7.000 de metri pătrați, situat în București.

Scopul noului centru de distribuție din București este de a gestiona livrările atât în România, ci și în Grecia și Bulgaria. Notino intenționează să deschidă mai multe centre de distribuție în străinătate pentru a putea oferi aceleași servicii și în alte zone.

Capacitatea depozitului permite companiei să își extindă în continuare oferta de produse, care în prezent este de 55.000 de tipuri de produse: de la make-up, până la odorizante de cameră.

Centrul de distribuție gestionează 5.000 de colete, însă cererea crește în perioada campaniei de Black Friday până la Crăciun, fiind livrate 15.000 de colete pe zi. Anul trecut, Notino a înregistrat un număr record de 140.000 de comenzi din toată Europa într-o singură zi, la centrul de distribuție din Republica Cehă, în perioada Black Friday.

La centrul de distribuție din România lucrează aproximativ 130 de angajați, dar în perioada Crăciunului numărul ajunge la 200.

România este a patra cea mai mare țară din punct de vedere al vânzărilor, pe primele locuri clasându-se Republica Cehă și Polonia. În 2020, Notino a avut o cifră anuală de afaceri de 563 de milioane de euro, ponderea României în cifra totală de afaceri este de 8%.

În prezent, Notino activează pe 26 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi.

Sursa foto: Notino

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri