McDonald\'s Romania, unul dintre cele mai mari lanturi de restaurante de tip fast-food de pe piata autohtona, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 225 milioane lei (66 milioane euro), marja profitului operational situandu-se la 9%.
Vanzarile inregistrate de filiala romaneasca a gigantului american in 2006 s-au ridicat la peste 225 milioane lei, in crestere cu 24% fata de anul anterior. Pentru acest an reprezentantii companiei estimeaza o crestere de aproximativ 13 procente, ceea ce sugereaza o cifra de afaceri de peste 255 milioane lei (76 milioane euro), al treilea an in care lantul iese pe profit, dupa perioada 1995-2004 marcata de pierderi.

Profitul operational s-a situat si el pe un trend ascendent, ridicandu-se la aproximativ 20 milioane lei (6 milioane euro), triplu fata de 2005.

McDonald's Romania, filiala a companiei internationale McDonald's Corporation detine, in prezent, 51 de restaurante in tara, doar trei dintre ele (cele din Brasov) fiind operate in sistem de franciza.

"Momentan acest sistem este in stand-by, nu numai pentru Romania, dar si pe intreaga regiune din care face parte divizia romaneasca", a declarat pentru Wall-Street Cristian Savu, directorul de comunicare al McDonald's Romania. "Exista sanse ca incepand cu anul viitor sistemul de franciza sa fie relansat", a mai adaugat acesta.

Filiala din Romania a McDonald's Corporation intentioneaza sa isi dubleze numarul de fast-food-uri pe termen mediu, pentru anul in curs fiind programata deschiderea a 4 noi locatii.

Cel mai mare lant de fast-food din lume este prezent in peste o suta de tari, prin mai mult de 30.000 de restaurante, avand aproximativ 447.000 de angajati in intreaga lume.

Lantul american, vizitat zilnic de 50 de milioane de clienti, a inregistrat, in 2005, venituri de peste 20 de miliarde de dolari si un profit net de peste 2,6 miliarde de dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri