OMV va merge in paralel cu brandurile Petrom, PetromV si OMV in Europa de Sud-Est, neintentionand sa renunte la brandul OMV, dupa preluarea Petrom, companie pe care doreste sa o transforme in hub-ul sau regional de dezvoltare. "Nu vom renunta la brandul OMV, pentru ca este un brand foarte puternic, la care am muncit foarte mult", a declarat citat de NewsIn, directorul de marketing al OMV Romania, Vlad Seitan. Potrivit directorului de marketing al OMV Romania, OMV va merge in paralel pe pietele sud-est europene cu cele trei branduri Petrom, PetromV si OMV.

OMV a vandut anul trecut catre Petrom toate benzinariile pe care le detinea in Romania, Bulgaria si Serbia. Petrom are, in prezent, pe piata romaneasca, 43 de benzinarii PetromV, intentionand ca pana in 2010 sa ajunga la 250 de astfel de statii de distributie carburanti.

La finele lunii aprilie, directorul general executiv al Petrom, Mariana Gheorghe, declara ca Petrom isi creeaza un al doilea centru de operare, dupa Romania, in zona Marii Caspice, pentru a putea deveni motorul dezvoltarii regionale a Grupului OMV.

Aceasta adauga ca Petrom va avea un al doilea centru de operare in zona caspica, in special in Kazahstan si Rusia, extinderea activitatilor principale in aceasta zona, corespunzand strategiei grupului ca Petrom sa devina hub-ul de operare al OMV in Europa de Sud -Est.

In luna octombrie a anului trecut, presedintele OMV, Wolfgang Ruttenstorfer, declara ca Petrom va fi al doilea cartier general al OMV dupa Austria si va reprezenta baza pentru dezvoltarea afacerilor grupului in zona Marii Negre si Marii Caspice.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri