Consumul de băuturi răcoritoare crește odată cu atingerea temperaturilor de aproximativ 22-24 grade, arată Carrefour într-o informare, la solicitarea wall-street.ro. Prin urmare, ținând cont de sezonalitatea categoriilor de răcoritoare și înghețată, obiectivul este de a fructifica la maximum sezonul și lunile călduroase (mai-septembrie), prin intensificarea activităților promo (discount și campanii dedicate clienților), cât și extinderea spațiului de depozitare a produselor la raft.

Reprezentanții retailerului mai arată faptul că vânzarea de băuturi răcoritoare a înregistrat o evoluție pozitivă atât la nivel de volum, cât și de vânzări în luna iulie 2023, comparativ cu luna precedentă.

Astfel, segmentele cu evoluție double digit în vânzări din această lună sunt cele de tonice, ice tea, cola și lime. În acest sens, echipa Carrefour își păstrează optimismul în ceea ce privește evoluția vânzărilor în categorie și estimează o creștere continuă odată cu depășirea temperaturii de 35 grade.

În ceea ce privește categoria de înghețată, aceasta a înregistrat creșteri în volum, în ritm cu creșterea temperaturilor, iar orice întrerupere a acestei constante (de exemplu: coduri de vijelii), poate să reducă acest consum.

În plus, mai arată reprezentanții retailerului pentru wall-street.ro, prin intermediul Act for Good s-au putut înregistra tendințe semnificative de consum pentru ultima perioadă, în ceea ce privește consumul de băuturi răcoritoare și produse fresh.

Mai mult, din datele extrase se pot realiza analize semnificative pentru perioada mai-iulie în ceea ce privește preferințele celor 1,7 milioane de utilizatori activi înregistrați în prezent în aplicație.

În fiecare săptămână, clienții au beneficiat de câte o promoție la una din categoriile de produse specifice pentru sezonul cald. Astfel, produsele-vedetă au fost, pe rând, pepenele verde, cu vânzări de 200 tone înregistrate într-o singură săptămână prin Act for Good; bananele Dole, cu 146 tone în săptămâna promoțională dedicată lor; nectarinele, 69 tone; căpșunele românești, 10 tone.

De asemenea, în săptămâna în care a beneficiat de promoție, avocadoul a atins cifre de vânzări de 180.000 de bucăți.

Tot Act for Good evidențiază și preferința pentru legumele incluse mai des în meniul de vară al cumpărătorilor, cele mai căutate fiind vinetele, dovleceii și roșiile, toate de proveniență românească.

Cât privește categoria de băuturi răcoritoare, mai arată reprezentanții retailerului, Coca-Cola a cucerit clasamentul, beneficiind de o promoție cu discount în Act for Good.

Sursa foto: Shutterstock / Ritu Manoj Jethani

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri