Rompetrol Rafinare vrea sa investeasca, in urmatorii doi ani, circa 250 de milioane de dolari, pentru a majora capacitatea de rafinare a Petromidia de la 3,7 milioane de tone petrol/an la 5 milioane de tone, a declarat, citat de NewsIn, directorul in cadrul companiei, Nicola Samargiu.
Potrivit directorului pentru calitate, sanatate, siguranta si protectia mediului (QHSE) din cadrul Rompetrol Rafinare, investitiile in tehnologie se vor realiza in conditii de maxima eficienta tehnologica si de protectie a mediului, conform normelor internationale in vigoare.

"Daca vorbim strict doar de o suma pentru investitii cu impact asupra mediului, deci fara investitiile tehnologice, aceasta este estimata la 7,5 milioane dolari", a punctat Nicola Samargiu.

Reprezentantul Rompetrol Rafinare a mai aratat ca de la privatizarea Rafinariei Petromidia, in 2001, Grupul Rompetrol a alocat aproximativ 225 milioane de dolari pentru realizarea de investitii tehnologice si de mediu, din care aproximativ 40 milioane de dolari au reprezentat investitii directe pentru protectia mediului.

"La nivelul grupului, sumele totale investite in ultimii 6 ani in tehnologie si mediu se ridica la circa 600 milioane dolari", a mai punctat acesta.

Samargiu a adaugat ca Rompetrol Rafinare Constanta a initiat, in 2001, un program complex, prin care vrea ca pana in 2010 Petromidia sa se claseze intre primele 25 cele mai performante unitati de procesare a titeiului din Europa.

Petromidia a rafinat, anul trecut, 3,7 milioane tone petrol, cea mai mare cantitate pe care a prelucrat-o vreodata.

Rompetrol Rafinare estimeaza un profit net de 16,53 milioane lei in 2007, in conditiile in care compania a inregistrat anul trecut o pierdere de 45,95 milioane lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri