Grupul Carrefour a anunțat în ultimele săptămâni că nu mai vinde produsele PepsiCo, cum ar fi băuturile Pepsi, 7up și chipsurile Lay's, în Franța, Belgia, Italia, Spania și Polonia. În ceea ce privește situația din România, Carrefour România a trimis la solicitarea wall-street.ro o reacție pe această temă.
La începutul anului, presa internațională relata faptul că pe rafturile retailerului Carrefour din Franța se va afișa mesajul „Nu mai vindem această marcă în urma creșterilor innaceptabile de prețuri”, conform declarațiilor oferite de un purtător de cuvânt al retailerului francez. În zilele următoare s-a luat decizia de a se extinde măsura de limitare a cooperării dintre Carrefour și Pepsico în mai multe țări, ultima anunțată fiind Polonia.
Întrebați de wall-street.ro dacă aceeași situație va avea loc și în România, reprezentanții Carrefour România au oferit o reacție, prin care au precizat că la nivelul grupului au loc discuții cu PepsiCo:
„În cadrul Grupului Carrefour, angajamentul nostru este de a prioritiza nevoile clienților noștri și de a le oferi o gamă puternică de produse în ceea ce privește calitatea, prețul și proveniența. În prezent, ne aflăm în discuții cu reprezentanții PepsiCO pentru a identifica soluții optime adaptate pieței locale și clienților noștri” au precizat reprezentanții Carrefour România pentru wall-street.ro.
Carrefour este unul dintre cei mai activi retaileri care contestă majorările de preţuri ale companiilor de bunuri de consum şi ale furnizorilor globali de produse alimentare.
În cadrul eforturile de reducere a inflaţiei, Guvernul francez a cerut retailerilor şi furnizorilor să demareze în ianuarie negocierile anuale privind preţurile, cu două luni mai devreme decât de obicei.
Datele preliminare publicate joi arată că în decembrie preţurile de consum au crescut în Franţa cu 4,1% în ritm anual.
Citeste si:
Sursa foto: Carrefour.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: