Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer (CEO) în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024. Gilles Ballot îi va raporta direct lui Laurent Vallée, Secretar General Grup Carrefour și Director Executiv Europa de Nord. Acesta din urmă a asigurat interimatul, odată cu mutarea lui Julien Munch în echipa Carrefour Franța, în calitate de Chief Operating Officer.

Carrefour România a înregistrat afaceri de 10,3 mld. lei în 2022 și un profit net de 314,1 mil. lei. Grup Carrefour România este compus din societățile Carrefour România, Artima, Supeco și Columbus Operational.

Gilles Ballot și-a început cariera în România în cadrul Danone și a continuat cu roluri cheie în Johnson & Johnson și BCG. În 2009, Gilles s-a alăturat Grupului Carrefour ca Pricing Director și apoi a evoluat ca Director Proiecte Strategice de Achiziții, la nivel de Grup. Ulterior a fost numit Director Regional și Director Business Unit Hypermarket în Carrefour Polonia.

Gilles și-a continuat cariera în cadrul Grupului, în calitate de Director de Achiziții și Aprovizionare pentru Carrefour Belgia, iar în 2012 s-a alăturat echipei Carrefour Italia în rol de Director Achiziții, Marketing și E-commerce. Din octombrie 2022 până în prezent, Gilles a deținut funcția de Director Achiziții Carrefour Franța.

„Este o onoare și o plăcere să mă întorc în România, țara care mi-a trasat direcțiile din punct de vedere profesional. Alături de noua mea echipă, voi continua angajamentul asumat de peste două decenii al Carrefour România, de a oferi clienților produse de calitate la prețuri accesibile și de a susține tranziția alimentară. Sunt încântat să cunosc echipa, să înțeleg în profunzime contextul de piață actual și mai ales să coordonez această etapă a companiei în calitate de CEO”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

În prezent, rețeaua omnicanal Carrefour România cuprinde aproape 450 de magazine în toată țara (hipermarket, market, express, discount) și multipli parteneri în zona de e-commerce, pentru a răspunde tuturor nevoilor românilor. Carrefour România se bucură de o dinamică puternică atât la nivel local, cât și în cadrul Grupului, susținută și de integrarea formatelor Cora, achiziționate în toamna anului 2023.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri