Faza a doua de dezvoltare a FASHION HOUSE Outlet Centre Pallady se aproprie de finalizare, lucrările de construcție continuând în ritm alert, iar marea deschidere este planificată pentru 25 iunie a acestui an.

Grupul FASHION HOUSE a anunțat că o investiția în extinderea FASHION HOUSE Pallady se ridică la 45 de milioane de euro și își propune să creeze o destinație de cumpărături de prim rang unde să se regăsească un portofoliu de branduri internaționale și locale care să răspundă celor mai diverse gusturi ale clienților.

Cu o suprafață de peste 5.700 de metri pătrați, faza a doua a FASHION HOUSE Pallady este deja închiriată în proporție de 70%, iar printre brandurile deja anunțate se numără: adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Under Armour și altele.

Acestea se adaugă magazinelor prezente deja din prima fază a proiectului de retail, care se întinde pe aproximativ 8.000 de metri pătrați și care găzduiește de branduri mari precum Nike, Puma, BSB, Killtec, Lee Cooper, Sizeer, Levi’s, Time Out, Triumph, US Polo Assn sau Samsonite.

Noua fază va oferi pe tot parcursul anului reduceri de -30% până la -70%. În plus față de experiența de cumpărături, vizitatorii beneficiază de facilități precum parcare gratuită, o varietate de opțiuni de luat masa și o zonă de joacă dedicată copiilor.

Santier Fashion House 2

(Șantierul fazei a doua a FASHION HOUSE Pallady - Sursa foto: Fashion House)

Decizia de a extinde centrul este motivată de succesul FASHION HOUSE Militari, primul centru outlet din România, inaugurat în 2008. Ambele centre FASHION House din București au înregistrat o creștere semnificativă în 2022 și 2023, subliniind rezistența și creșterea continuă a industriei outlet-urilor în România, chiar și în contexte economice dificile.

"Pe fondul interacțiunii dinamice dintre tendințele economice și schimbările în comportamentul consumatorilor, industria outlet-urilor a făcut față tuturor provocărilor și, mai mult, a prosperat. FASHION HOUSE Outlet Centre este cel mai bun exemplu în acest sens și suntem hotărâți să ne continuăm călătoria gata să stabilim noi repere în evoluția noastră. Obiectivul asumat este clar: să ne consolidăm poziția pe piață și să devenim destinația preferată de cumpărături pentru bucureșteni, chiar și pentru cei mai exigenți dintre ei”, a declarat, Brendon O’Reilly, director general Liebrecht & wooD România și Fashion House Group.

FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară. În prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în patru unități din Europa, (dintre care două se află în România), cu o suprafață totală de peste 50.000 mp.

Sursa foto: Fashion House

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri