Plus a investit 1,5 mil. euro in al 48-lea magazin din Romania

Reteaua germana de magazine de tip discount Plus a deschis la Campulung Moldovenesc al 48-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro, ca parte a strategiei de expansiune a companiei

Noul magazin Plus din Brad are o suprafata de aproximativ 1.380 metri patrati, dintre care 1.080 metri patrati suprafata de vanzare si 300 metri patrati spatii aferente. Magazinul este o constructie de tip „freestander”, care respecta un format standard al retelei se arata in comunicatul companiei.

“Magazinul Plus de la Campulung Moldovenesc este prima noastra deschidere din judetul Suceava, urmand ca din primavara anului viitor sa deschidem un al doilea magazin in acest judet” , a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann.

Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic situat la Ploiesti iar oferta cuprinde peste 1.500 de produse. Prezenta retelei Plus la Campulung Moldovenesc se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori.

Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 35 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.

Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.

Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri