Piata ciocolatei a atins, anul trecut, o valoare de peste 250 de milioane de dolari, pe fondul cresterii de doua cifre a segmentelor pralinelor si a batoanelor, spune Peter Mueller, directorul general al Kraft Foods Romania.

Kraft Foods Romania, cel de-al doilea mare jucator de pe piata dulciurilor din Romania, preconizeaza pentru 2008 o crestere a pietei ciocolatei in ansamblul sau, motoarele de crestere fiind in principal batoanele si pralinele din ciocolata.

Pe segmentul premium, compania este prezenta cu marca Milka, ce detine o cota de 10% din piata totala, respectiv 20% din piata tabletelor. In 2007, Milka si-a sporit veniturile cu 40% fata de anul precedent, potrivit datelor emise de companie.

“Piata ciocolatei va creste anul acesta cu 20%, conform studiilor de piata, insa noi preconizam un procent mai scazut, intre 10 si 20%, in functie de segmentul de produse. Potentialul de majorare a pietei este accentuat de cresterea consumului, in conditiile in care un roman consuma 2 kilograme, pe cand consumul unui vest-european este la nivelul de 8-10 kilograme anual”, a declarat Mueller (foto).

Pe plan local, Kraft Foods detine o fabrica de ciocolata la Brasov cu cinci linii de productie. Milka este prezenta in Europa si in America. Kraft Foods Romania a inregistrat in anul 2006 o cifra de afaceri de peste 400 milioane de lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri