Grupul belgian Delhaize a incheiat, luni, achizitia lantului de magazine La Fourmi din Bucuresti, prin intermediul subisidiarei sale Mega Image, potrivit unui comunicat al Delhaize.
La Fourmi opereaza 14 magazine in Bucuresti.

"Prin cumpararea celor 14 magazine bine localizate in zona urbana, Mega Image isi consolideaza pozitia pe piata bucuresteana", a declarat directorul general al Mega Image, Xavier Piesvaux.

"Pana la sfarsitul anului, estimam ca reteaua Mega Image va numara 40 de magazine. Achizitia ne va permite, de asemenea, sa realizam sinergii importante", a mai spus seful companiei.

Mega Image a cumparat La Fourmi pentru 18,6 milioane euro, iar tranzactia include si dreptul de proprietate asupra amplasamentelor in care functioneaza patru magazine.

Veniturile celor 14 magazine La Fourmi au fost de aproximativ 35 milioane euro in 2007, iar din 1 septembrie 2008 rezultatele La Fourmi vor fi consolidate cu cele ale Delhaize.

Grupul Delhaize va transforma magazinele cumparate in urmatoarele sase luni in supermarketuri Mega Image. Magazinele au spatii comerciale cuprinse intre 350 si 500 de metri.

Infiintat in 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Romania, cu 38 de supermarketuri in Bucuresti, Constanta si Ploiesti, iar la finalul lui 2007, compania avea 1.200 de angajati. Grupul Delhaize, listat pe bursa Euronext, a achizitionat Mega Image in anul 2000.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri