Fisa postului unui e-learning manager variaza in functie de specificul companiei si de seturile de competente particulare pe care acesta le va folosi in crearea si administrarea programului de invatare.
De exemplu, un manager pentru cursurile de invatare electronica trebuie sa lucreze in programe ca MS Word – pentru a crea rapoarte- MS Excel – pentru a interpreta si analiza informatii - MS Outlook – pentru a gestiona comunicarea interna si externa - MS PowerPoint – pentru a concepe materiale suport pentru cursuri si sa inteleaga functiile si tipul de parametri de performanta folositi de departamentul de resurse umane.
Pracitc, un e-learning manager este un component al echipei de training intern, care preia si transforma o parte dintre sarcinile trainerilor traditionali in informatie usor de asimilat electronic.
Managerul trebuie sa prezinte competente de alegere a celor mai bune solutii pentru gestionarea procesului de invatare dezvoltat prin aplicarea cunostintelor tehnice insa, in acelasi timp, trebuie sa demonstreze si intelegere pedagogica, asa incat materialele sa fie usor accesibile intelegerii angajatilor.
Invatarea electronica, de 43 de ori mai ieftina decat trainingul clasic
“Raportul costurilor dintre invatarea prin sistemul clasic de predare si instruirea electronica este semnificativ. In timp ce invatarea prin metoda clasica ajunge la o medie de 870 de euro/student, e-learning-ul costa 20 de euro/student”, afirma Ion Roceanu, profesor doctor in cadrul Universitatii Nationale de Aparare "CAROL I".
Limitarea resurselor de spatiu si timp, precizia informatiei, facilitarea comunicarii la distanta contribuie la scaderea costurilor per angajat, in cazul folosirii sistemelor de invatare electronica.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: