La mijlocul lunii trecute, retailerul francez de imbracaminte a deschis doua noi magazine la Bucuresti si Constanta, urmand ca pana in anul 2014 reteaua sa atinga un numar de 20 de unitati, deservite de 400 de angajati.
Noile magazine au o suprafata de 1.700, respectiv 1.600 de metri patrati si sunt amplasate in cadrul centrului comercial Iris Shopping din Titan, respectiv centrului comercial Tom, din Constanta. De la inaugurarea acestora si pana in prezent, cele doua magazine au cumulat 11.000 de vizitatori.

"Pana la sfarsitul anului acesta, intentionam sa mai deschidem inca patru magazine", au declarat reprezentantii companiei, care nu au precizat valoarea investitiei.

Pentru primele cinci magazine deschise in septembrie anul trecut (in zonele Berceni, Militari, Carrefour Orhideea si Titan), investitiile s-au cifrat la 2,5 milioane de euro.

Pentru Alain Simar, managerul general al filialei romanesti, conceptul Kiabi - "moda la preturi mici" - este obiectivul principal, in special in aceste momente economice dificile. "Gama larga de produse de imbracaminte de calitate si la preturi mici, pe care clientii o pot gasi in magazinele Kiabi in cadrul unei atmosfere placute, ne va permite sa devenim brandul textil preferat de catre romani", se precizeaza intr-un comunicat de presa.

In lume, Kiabi numara peste 300 de magazine (proprii si in franciza), cu o suprafata medie de 1.300 metri patrati, adica o crestere de 52% in ultimii patru ani. In 2008, Kiabi a atins o cifra de afaceri de 904,4 milioane de euro, in crestere cu 14% fata de 2007. Pentru anul 2009, Kiabi a atins pragul de un miliard de euro cifra de afaceri. In prezent, 7.750 de persoane, reprezentand 53 de nationalitati, fac parte din echipa Kiabi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri