Serviciul de Internet Banking al ING, Home'Bank, a functionat cu dificultate pentru o parte dintre clientii bancii, problema fiind in curs de rezolvare. Banca olandeza a anuntat ca pe durata acestei dificultati tehnice clientii au putut sa isi foloseasca cardurile si sa efectueze operatiuni prin Self'Bank din sucursale.

"Clientii ING pot utiliza cardurile pentru cumparaturi, iar in reteaua de Self’Banks pot verifica fondurile, retrage bani sau pot face plati intre conturile ING in parametrii normali. Oferim suport clientilor nostri prin echipa de Call Center pentru operatiuni urgente in HomeBank. O echipa extinsa de call center este disponibila 24 din 24 de ore la numerele de telefon *2ING sau 031.406.24.64", se arata in comunicatul transmis de ING.

Banca precizeaza ca intreaga echipa ING lucreaza la remedierea situatiei si restabilirea completa a functionarii sistemului Home’Bank.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Raiffeisen Bank anunță comisioane 0 la încasări prin POS și e-commerce
Setari Cookie-uri