Aproape 70% dintre clienții BRD care fac plăți online în mod recurent folosesc deja autentificarea biometrică a tranzacțiilor în aplicațiile MyBRD Net și MyBRD Mobile. Până la final de an însă, toți clienții vor fi migrați către noua aplicație YOU, a declarat în cadrul podcastului Future Banking Anca Nuțiu, Director de Retail în cadrul BRD SocGen.
Platforme pe care poți asculta primul podcast de Fintech și digital banking: Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Anchor FM sau direct în acest articol.
Durată podcast: 27 minute
Invitat: Anca Nuțiu, Director de Retail - Customer Value Management în cadrul BRD SocGen
"Am înrolat în soluția de biometrie din mobile banking aproape 70% dintre posesorii de card care efectuează în mod constant tranzacții de e-commerce. În viitor, mă aștept ca acest procent să crească pentru că noi promovam intens biometria și facem numeroase campanii", a declarat directorul BRD, precizând că aceasta este opțiunea recomandată pentru autentificarea tranzacțiilor online cu cardul, fiind cea mai plăcută experiență pentru utilizatori.
Apple Pay ajunge și la BRD. A treia bancă din sistem lansează...

În ceea ce privește comunicarea schimbărilor care au avut loc de la 1 ianuarie 2021 ca urmare a PSD2, oficialul BRD a precizat că SMS-ul a fost unul dintre cele mai bune canale prin care clienții au fost informați.
Clienții care tranzacționează în e-commerce sunt evident consumatori de digital și au telefonul mobil ca o prelungire a mâinii. Ei sunt foarte atenți la mesajele pe care le primesc. De-a lungul timpului am făcut studii și SMS-ul este de departe cel mai eficient, aproape 90% dintre clienții care primesc un SMS spun că l-au primit, l-au citit și își aduc aminte de el - Anca Nuțiu
Alte teme abordate în cadrul podcastului Future Banking
-
cum a implementat BRD autentificarea cu 2 factori și cum a comunicat schimbările cauzate de PSD2
-
despre autentificarea biometrică în aplicațiile BRD
Citeste si:Tranzacțiile online cu cardul: ce metodă de autentificare să alegi
-
despre dematerializarea cardului și impactul asupra strategiei de marketing
-
despre Apple Pay și funcționalitatea de înrolare a cardului direct din aplicația BRD
-
despre când vor putea folosi clienții BRD serviciul Google Pay
-
cum s-a schimbat comportamentul clienților în ceea ce privește plățile cu cardul
Citeste si:Ne permitem ”bani din cer”? Ce implicații are tipărirea lor
- ce urmează în 2021 în zona serviciilor digitale ale BRD și ce funcționalități pregătește banca
Ascultați aici tot podcastul cu reprezentantul BRD SocGen Anca Nuțiu.
Sursa foto: Gabriel Petrescu_ShutterstockTe-ar putea interesa și: