UniCredit Tiriac Bank: Card co-branded pentru cei care merg des cu avionul

UniCredit Tiriac Bank, Miles & More si MasterCard Europe au lansat primul card de credit premium cu dubla marca (co-branded) Gold Miles & More, din Europa Centrala si de Est, destinat persoanelor care calatoresc frecvent cu avionul, a declarat vicepresedintele de retail al bancii, Zoltan Major.
"Cardul de credit Gold Miles & More este primul de acest fel din Europa Centrala si de Est si al 21-lea card de credit Miles & More din lume. El este destinat celor care calatoresc des cu avionul. Taxa de administrare anuala este de 150 lei, iar lunar clientii platesc 5% din soldul tranzactiilor efectuate cu acest card", a explicat Major, conform NewsIn.

Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credt Gold Miles & More este 1.000 lei, iar linia de credit este intre 1.800 lei si 35.000 lei, in functie de venitul lunar net al clientului. Major a mai spus ca pentru achizitiile prin card la comerciantii din Romania si din strainatate, precum si pentru retragerile de numerar de la cele peste 17.000 de bancomate din reteaua europeana a grupului UniCredit comisionul este zero.

"Linia de credit nu este purtatoare de dobanda in primele 56 de zile de la data tranzactiei, daca posesorul cardului va rambursa integral suma utilizata in perioada de gratie, in caz contrar, dobanda este 26,54% pe an", a precizat Major.

Posesorii de card pot castiga mile premium atunci cand cumpara bilete de avion, cand fac plinul la benzinarie, cand platesc facturile sau se cazeaza la hoteluri. Daca platesc cu cardul Gold Miles & More, acestia primesc o mila premium la fiecare 4 lei cheltuiti. In plus, ei primesc mile suplimentare cand fac cumparaturi de la parteneri in programul Miles & More.

Dupa prima plata efectuata prin card, clientul primeste un bonus de 2.000 de mile si o asigurare internationala de calatorie gratuit, a mai spus vicepresedintele UniCredit Tiriac Bank.

Cu aceste mile clientii pot achizitiona diverse servicii sau produse de la partenerii inclusi in program, a declarat Stefan Versemann, directorul general pentru Romania si Bulgaria al Lufthansa.

Major a precizat ca publicul-tinta este constituit, in prima etapa, din cei 37.000 de membri Miles & More prezenti in Romania, dar a precizat ca orice persoana care zboara mult cu avionul poate accesa acest program. De altfel, cei trei parteneri au anuntat ca vor promova acest card in agentiile de turism si revistele de calatorie.

"Nu numarul de clienti este cel mai important, ci numarul de utilizari ale cardului", a declarat directorul general MasterCard Europe pentru Romania si Regiunea Balcanica, Denisa Mateescu.

Miles & More este programul dedicat persoanelor care calatoresc frecvent, dezvoltat de Luftansa, in parteneriat cu mai multe companii aeriene.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri