UniCredit Tiriac Bank a lansat patru pachete adresate clientilor corporate - companiilor cu o cifra de afaceri de peste 3 milioane de euro -, care inglobeaza toate produsele necesare pentru gestionarea operatiunilor curente.

Pachetul ofera reduceri de peste 40% la pretul produselor incluse in pachet si reduceri de pana la 50% la pretul produselor aditionale pachetului.

In functie de varianta aleasa, aceste pachete includ produse si servicii de baza, pornind de la administrarea contului curent si utilizarea aplicatiilor online, pana la plati in lei, operatiuni cu instrumente de debit si monitorizarea acestora in timp real, precum si carduri business.

De asemenea, pe langa utilizarea pachetelor in forma standard, clientul poate opta pentru anumite servicii aditionale.

UniCredit Tiriac Bank a inregistrat in primul trimestru un profit net de 64 milioane lei (16 milioane euro), potrivit Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS), in scadere cu 50% fata de nivelul raportat in intervalul similar al anului trecut, in contextul unei piete in stagnare si cresterii riscului de credit.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
UniCredit ofera DAE 0% pentru scutere electrice Vespa