Mihai Popescu este, incepand cu 31 mai, noul director general al Aviva Romania, subsidiara locala a grupului britanic cu acelasi nume, conform unui anunt al asiguratorului.
Anterior, Mihai Popescu (foto) a ocupat pozitia de director de marketing si vanzari al Alico Asigurari (fosta AIG Life).

El l-a inlocuit la conducerea Aviva Romania pe Shah Rouf, care a parasit compania Aviva Romania in februarie 2010, pentru a ocupa pozitia de director general al Aviva Sri Lanka.

Mihai Popescu s-a alaturat companiei Alico (fosta AIG) din anul 2003 ca manager Financial Institution & Group Management Division, iar in 2008 a fost promovat in functia de director de marketing in urma dezvoltarii diviziei de bancassurance si employee benefits (beneficii pentru angajati n.r.).

De asemenea, Popescu a profesat 3 ani si in Citibank (2000-2003), unde a avut responsabilitati pe pozitii precum relationship manager, global relationship banking, dar si 5 ani in diverse functii de management in marketing si vanzari pentru P&G Balcani.

Grupul Aviva controleaza pe piata din Romania 3 companii Aviva Asigurari de Viata, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat si Aviva Investors Romania (achizitionata pe 30 noiembrie 2007).

Aviva si-a inceput activitatea de asigurari de viata in Romania in 2000, avand la aceasta data un portofoliu de peste 50.000 de clienti (excluzand asigurarile credit life) si fonduri in administrare de 27 milioane lire sterline.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri