Dupa 20 ani in care sistemul a devenit indispensabil oricarei campanii de marketing, promovare sau recompensare, in Europa Occidentala, firmele din Romania au acum acces la un mod elegant si practic, de a spune "multumesc" unui angajat - pentru a-i arata ca munca lui este pretioasa pentru firma, unui partener de afaceri sau unui client.

Pe scurt, este vorba de un voucher de cazare, intr-o prezentare deosebita, care permite accesul intr-un sistem european, ce cuprinde sute de hoteluri, inclusiv in Romania. Utilizatorului acestui voucher nu-i revine decat placerea de a alege de pe site-ul companiei (www.blue-voucher.com) hotelul preferat si de a anunta alegerea facuta.

Prin afilierea tarii noastre la acest sistem, s-a mai facut un pas catre reintegrarea Romaniei in marea familie europeana. Un produs cu un cost mic dar cu o valoare mare nu poate fi decat un instrument puternic in mana priceputa a celor ce cauta modalitati noi de marketing si promovare. Marketerii europeni au diferite modalitati de abordare si valorificare a produsului, germanii, spre exemplu exploatandu-l in special in industria tutunului, in timp ce companiile petroliere austriece l-au inclus in campaniile de recompensare a clientilor.

O idee deosebita a aparut in Ungaria. Astfel, intelegand importanta produsului autoritatile de la Budapesta vor sa initieze un program de popularizare a tarii, prin intermediul unor promotii speciale.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F