"Banuiesc ca Dell, care are o multime de probleme pe segmentul telefoanelor mobile si tabletelor PC, vrea sa atraga orice fel de publicitate pentru a-si face produsele mai atractive", a declarat Michael Clendenin, director general la compania de consultanta in domeniul tehnologiei RedTech Advisors.
Clendenin crede ca Apple face inca jocurile pe piata chineza, cu iPad si iPhone.
Dell nu a precizat cand vor fi lansate produsele, dar presa locala a relatat marti, citand surse, ca ar putea avea loc cel mai devreme in noiembrie.
Reprezentantii companiei chineze au explicat ca Baidu are deja parteneriate cu Dell si cu alti producatori si a refuzat sa comenteze despre noua asociere.
Baidu si-a extins prezenta dominanta pe piata din China dupa retragerea Google, anul trecut.
Actiunile Baidu listate la bursa Nasdaq au crescut cu aproape 50% in acest an, conferind companiei o capitalizare de piata de circa 50 de miliarde de dolari.
Parteneriatul Dell-Baidu este cel mai recent dintr-o serie de initiative care remodeleaza piata aparaturii de telefonie mobila.
Google a anuntat in august ca va cumpara Motorola Mobility Holdings, pentru 12,5 miliarde de dolari.
Vanzarile Dell in China au crescut cu 22% in primul trimestru, iar compania detine pe aceasta piata peste 10.000 de puncte de vanzare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: