Microsoft Corp., cel mai mare producator de software din lume, a anuntat ca noua sa versiune a softului Office va aparea in 2007, mai tarziu decat fusese planificat initial. Acest anunt vine dupa ce, la mijlocul saptamanii trecute, Microsoft anuntase amanarea lansarii noului sistem de operare Vista, tot pentru inceputul anului viitor.

Noul Office era programat initial sa apara la mijlocul acestui an, dar compania americana a preferat sa il lanseze odata cu Vista pentru a crea o cerere mai mare pe piata. Aceasta decizie nu are un efect direct asupra consumatorilor, deoarece noul Office va aduce doar imbunatatiri ale programelor Word, Excel si PowerPoint.

La fel ca si in cazul Windows Vista, Microsoft a anuntat ca va lansa in octombrie varianta Office destinata consumatorilor industriali. Impactul amanarii noii versiunii Office nu va avea efect asupra incasarilor acestora precum amanarea noii versiuni de Windows, care era inclusa in estimarile de incasari ale producatorilor de calculatoare si cipuri.

Unii analisti considera ca intre anuntul privind amanarea lansarii noului Office si mutarea lui Steven Sinofsky in functia de presedinte al departamentului Windows exista o legatura. Analistii considera ca plecarea fostului vicepresedinte din fruntea diviziei Office ar avea un efect in dezvoltarea finala a produsului, divizia pierzandu-si cel mai important om al ei.

Microsoft este dependenta de aceste doua noi produse, in ultimii cinci ani compania americana avand rezultate aproape constante. Noul Vista si noul Office ar trebui sa aduca cresterea veniturilor, dar amanarile lor au impact negativ, atat asupra veniturilor cat si asupra imaginii gigantului IT. Ramane de vazut daca reactia angajatilor Microsoft va fi asemanatoare cu aceea care s-a produs in urma anuntului amanarii Windows Vista.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri