Urmareste discutia despre tixplace.ro in video-ul de mai sus sau citeste principalele declaratii ale lui Iustin mai jos.

Tixplace.ro este o platforma secundara pentru comercializarea biletelor la concerte si alte evenimente. Practic, orice utilizator poate sa incarce un bilet electronic, seteaza un pret cu maximum 30% mai mare fata de pretul initial. Daca vrei sa-l cumperi, il comanzi si-l descarci. E o adaptare locala a platformelor de tip Viagogo.

Despre plecarea din Romania in Olanda

"Am plecat in 2009, dupa ce am terminat studiile la ASE. Am plecat la un master la Amsterdam, iar in 2010 am lucrat la Philips, in sediul global. Am lucrat in analytics, apoi spre product management pe personal care. Apoi am lucrat pe zona de medical devices, la un tracker de heart rate."

Bilete la concerte prin Tixplace.ro

"Tixplace.ro este prima platforma dedicata revanzarii si cumpararii de bilete electronice la evenimente din Romania. E un concept din Vest pe care l-am adus in tara. E o solutie la tensiunea care au bilete la un eveniment si nu pot ajunge, dar si tensiunea celor care nu au bilet la un eveniment, dar vor sa vina.

Toata lumea se duce pe Facebook sau pe site-uri de anunturi ca sa gaseasca bilete. Chiar si un business regional e bun. Ceea ce determina decizia de a incepe ceva sau nu este oportunitatea. Noi am simtit-o in Romania. Daca business-ul va fi suficient de profitabil, vrem sa ne extindem regional. Piata de revanzare in Vestul Europei si in Statele Unite e suficient de dezvoltata. Noi venim cu un concept pe o piata relativ virgina pe partea aceasta."

Avantajul fata de competitie

"Ca sa folosesti platforma, iti faci un cont doar cu Facebook, pentru a vedea de la cine cumperi - un nume, o fotografie si numarul de prieteni. Incercam sa prevenim conturile fake. Urci fisierele electronice, stabilesti pretul, care nu poate fi mai mare de 30% fata de pretul initial si il trimiti la noi pentru aprobare. Noi le verificam si prin software, dar si manual.

Plata biletului se face direct cu cardul, iti downloadezi biletul si vii la eveniment. Daca cineva are foarte multe bilete deodata, cu siguranta e un red flag pentru noi si vom lua legatura sa-ntelegem care e motivul. Nu vrem sa incurajam comertul cu bilete la preturi exagerate.

La noi avantajul e experienta de folosire. Ne ocupam noi de promovarea biletelor si scapi de tot procesul de interactiune cu un cumparator sau vanzator. Luam un comision de 5% din pretul biletului. Mai luam un comision de 3% pentru acoperirea costurilor tranzactiilor."

Planurile tixplace.ro pentru 2019

"Pentru 2019 ne dorim cresterea numarului de utilizatori si bilete tranzactionate, macar pana la sustenabilitate financiara. Ne dorim sa interactionam cu organizatorii si emitatorii primari de bilete. De asemenea, vom lucra la functionalitati noi, atat pe partea de front end, de experienta a utilizatorului, dar si la partea de securitate. Abia la finalul anului viitor vom putea vorbi de expansiune regionala.

Ne diferentiem de Viagogo pentru ca vrem sa facem un marketplace de schimb. Modelul Viagogo nu este preferat de organizatori si artisti chiar pentru ca ei cumpara bilete in volume mari pentru revanzare, ceea ce noi vedem exact din unghiul opus. Noi vrem sa fim doar un marketplace in care consumatorii isi vand intre ei bilete."

Diferenta dintre munca dintr-o corporatie si cea dintr-un startup

"Am avut norocul ca in corporatie sa lucrez intr-un business matur, iar ultimii 3 ani am lucrat intr-un startup din interiorul unei corporati, cu o organizare mai plata. Cea mai mare diferenta e in viteza de raspuns. Daca in corporatie ai cateva saptamani, la un startup trebuie sa raspunzi acum. Experienta de corporatie se dovedeste a fi utila, de la procese si sisteme de verificare care tin lucrurile sa mearga, de la remindere care sunt cheia succesului, pana la a lucra cu oameni. Chestiile astea au fost invatate in corporatie."