Grupul german Telekom ia in calcul sa vanda operatiunile din Romania, potrivit unor surse G4Media. Astfel, abonatii si drepturile TV ale companiei ar urma sa fie impartite intre RCS-RDS si Orange.

UPDATE

Reprezentantii Telekom Romania au declarat ca nu comenteaza stirea: "Nu comentam astfel de speculatii aparute in presa. Abonatii TV Telekom vor continua sa beneficieze de continut sportiv de calitate".

Grupul german Telekom ia in calcul sa isi vanda operatiunea din Romania, ca urmare a unui efort mai amplu de iesire din pietele unde a ajuns dupa cumpararea companiei grecesti OTE, au tinut sa precizeze pentru G4Media.ro surse din piata telecom.

Discutiile interne despre vanzarea Telekom Romania s-au intensificat dupa celebra OUG 114/2018, numita de guvern ”ordonanta lacomiei”, care a impus, printre altele, o taxa de 3% pe cifra de afaceri.

Cu toate acestea, nu e clar la acest moment daca operatiunile Telekom Romania vor fi vandute unei jucator din piata sau unui nou-intrat.

Compania-mama Telekom a avut in permanenta probleme cu filiala din Romania din multiple motive: situatia complicata a actionariatului (statul roman detine o participatie de 45,9% in divizia de telefonie fixa), problemele mostenite de la compania greaca OTE, dificultatile dintr-o piata extrem de competitiva pe care se bat alte trei companii mari (Orange, Vodafone, RCS).

O potentiala iesire din Romania va avea impact si pe piata media, Telekom detinand o televiziune de sport. Totodata, sunt zvonuri pitrivit carora postul tv detinut de Telekom ar urma sa fie achizitionat de RCS.

Brandul Telekom e prezent in Romania din 2014. Compania germana a cumparat inca din 2011 pachetul majoritar al OTE, operatorul elen care detinea la acel moment Cosmote si Romtelecom.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri