Compania Sharp Corp a estimat luni ca profitul operational din primul semestrul ar putea scadea cu 12,4% fata de aceeasi perioada din 2006, sub asteptarile pietei ,din cauza stocurilor reduse si a preturilor ridicate la materialele folosite pentru productia de celule solare, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Sharp, producatorul numarul unu mondial de celule solare (folosite la panourile ce functioneaza pe baza de energie solara), a declarat ca estimeaza un profit operational de 79 de miliarde de yeni (echivalentul a 690 de milioane de dolari) in primele sase luni pana in septembrie, fata de 90,17 miliarde de yeni, suma inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut.

Analistii chestionati de Reuters mizeaza pe un nivel al profitului operational de 92,6 miliarde yeni.

Castigurile au fost afectate de asemenea de costurile de depreciere si de majorarea cheltuielilor pentru inceperea productiei de ecrane pe baza de cristal lichid pentru televizoare (LCD) in strainatate.

Sharp a estimat un profit operational de 190 de miliarde de yeni pentru intreg anul pana in martie 2008, fiind asteptate imbunatatiri atat in ceea ce priveste eficienta productiei companiei in fabricile de televizoare LCD din Polonia si Mexic cat si a rezervele de silicon pentru producerea de celule solare.

Directorul executiv si vicepresedintele Hiroshi Saji a declarat ca instabilitatea economica de pe piata imobiliara din SUA a avut un impact slab asupra vanzarilor diviziei producatoare de LCD-uri, afirmand ca nu are nicio intentie de a schimba planul sau ce urmareste vanzarea a 9 milioane de televizoare LCD pana in martie 2008.

Compania Sharp, al treilea producator mondial in industria televizoarelor LCD, dupa Samsung Electronics Co Ltd si Sony Corp, va raporta joi castigurile pentru primul semestru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri