Nike si Apple au inceput colaborarea cu mai multi producatori de echipamente sportive si reprezentantii ai unor sali de fitness, pentru a crea o tehnologie care sa le permita clientilor conectarea iPodurilor Nano la aparatele de fitness.

Cu ajutorul acestei tehnologii, membrii cluburilor vor putea sa uploadeze pe IPod toate informatiile de pe site-ul Nike, in timp ce ard caloriile in salile de fitness, relateaza Business Week.

Oficiali ai celor doua companii se asteapta ca aceasta noua tehnologie sa fie lansata in vara acestui an, prin deschiderea a cel putin 500 de sali de sport in intreaga lume.

Acesta este al doilea parteneriat incheiat intre Nike si Apple, care au elaborat impreuna tehnologia Nike+, in urma cu un an. Sistemul wireless permite unor modele de pantofi Nike dotati cu senzori specifici sa comunice cu iPodurile Nano produse de Apple.

Data fiind colaborarea anterioara, deschiderea salilor de gimnastica cu echipamente dotate cu iPoduri Nano este o urmare fireasca pentru cei doi parteneri. “Oamenii se bucura cand sunt pusi sa asculte lucruri care ii motiveaza”, a declarat Trevor Edwards, vicepresedinte global al brandului Nike. “Astfel, ei capata incredere in sine”, a adaugat acesta.

Membrii salilor de fitness vor avea ocazia, prin acest nou sistem, sa-si provoace prietenii la competitie sau chiar pe alti membrii ai site-ului nikeplus.com, conform lui Trevor Edwards.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Un nou magazin Decathlon. Retailerul ajunge la o retea de 27 locuri