LG Electronics vrea un sfert din piata televizoarelor 3D

LG Electronics, al doilea producator mondial de televizoare, vrea sa vanda un milion de televizoare 3D in acest an, dintr-o piata pe care a estimat-o la 3,8 milioane unitati, scrie Financial Times.

Desi producatorii japonezi au realizat primul experiment in piata de televizoare 3D, companiile sud-coreene precum Samsung Electronics si LG au reactionat mai repede la cererea pentru aceste televizoare prin fabricarea unor modele mai performante si un lant eficient de aprovizionare.

Samsung si Panasonic au lansat primele televizoare 3D in luna martie, insa LG s-a axat pe propria calitate si pe modele mai subtiri pentru a atrage consumatorii catre televizoarele sale premium.

Analistii au avertizat ca piata de televizoare 3D nu va creste semnificativ in acest an dupa ce multi consumatori ezita inca sa cumpare astfel de tehnologii din cauza lipsei de continut 3D, a pretului ridicat si a nevoii de a purta ochelari speciali.

Producatorii de electronice se bazeaza pe faptul ca televizoare 3D vor mari vanzarile si profitabilitatea dupa ce competitia s-a intensificat in segmentul televizoarelor cu ecran plat. Atat Sony cat si Panasonic pariaza pe televizoarele 3D pentru a reveni pe crestere la capitolul televizoare.

Sony vrea sa vanda 2,5 milioane de televizoare 3D pana in martie 2011, iar Panasonic si Samsung vor sa vanda un milion si respectiv doua milioane de televizoare 3D in acest an. Potrivit companiei de cercetare iSupply, vanzarile globale de televizoare 3D ar putea ajunge la 4,2 milioane de unitati si la 12,9 milioane unitati in 2011.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri