Vanzarile au crescut cu 9,8% in luna septembrie, datorita promotiilor si prelungirii orelor de program, scrie presa internationala. McDonald's a introdus cupoane de fidelitate in Marea Britanie si a oferit In Germania cate doua Big Mac la pretul unuia, aceste masuri ducand la cresterea vanzarilor in cele mai importante piete din Europa.
Vanzarile din SUA, cea mai mare piata a McDonald's, au crescut in aceeasi luna cu 7,1 procente, datorita introducerii unor noi specialitati in meniuri, cresterea inregistrata in zona Asia-Pacific fiind de 6,6%. Aceste rezultate sunt consecinta implementarii in 2003 a unei noi strategii, bazate pe dezvoltarea companiei in pietele exterioare SUA, strategie care a dus pana acum la 40 de luni consecutive de cresteri a vanzarilor.
McDonald's a anuntat in urma cu trei saptamani ca va mari dividentele acordate actionarilor sai cu 49%, pana la valoarea de un dolar pe actiune. Oficialii companiei au precizat ca doresc sa intoarca catre actionari profitul obtinut, totalul dividentelor acordate in umatorii doi ani fiind estimat la 10 miliarde de dolari.
Precizarile companiei au dus la cresterea cotatiilor cu 2,4 procente pana la valoarea de 42,23 de dolari, cresterea anuala fiind de 16%. McDonald's va da publicitatii rezultatele sale financiare finale aferente trimestrului trei din 2006 pe 19 octombrie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: